ITT KEZDŐDIK. Továbblépés: Bejegyzés végén ÚJABB BEJEGYZÉS-re kattintva

Budapest Airport

Itt ülök a reptéren, várva a beszállásra. Azt hiszem elmondhatom, hogy ilyen szervezett még soha életemben nem voltam. Ma délelőtt picit ide...

Agama Jóga Központ

Egyszerűen kijöttem. Fogtam magam és kijöttem. Soha életemben nem csináltam még ilyet. Azonban hirtelen óriási időpocsékolásnak éreztem minden további percet, amit a jógaórán töltök. Nem az Agama Jógaközpont hibája, bár a napköszöntés után elég egyhangú volt az óra, az oktatóban semmi élet nem pislákolt és sok mindent máshogy csinálnak, mint ahogy azt én tanultam és elismerem.. A reggeli óra sokkal jobb volt, sőt mondhatni jó volt, de délután ugyan azokon az ászanákon mentünk végig egy kis napköszöntéssel megspékelve még az elején, amiből az oktató fél kört számolt egy körnek, és minden ’kör’ befejező namastéje után le a kéz és pihenő volt… Egyszerűen nem tudtam belehelyezkedni. Csak az a szenvedélyes és felszabadító tánc járt az eszemben, amiről abban a könyvben olvastam, amit Dóri hagyott itt nekem: Fejős Évától a Cuba Libre. Több mint 500 oldal és 2 nap alatt kiolvastam. Egyszerűen nem tudtam letenni. Én, aki olyan lassan olvasok… 200 oldalt 1 hónap alatt… értitek ezt??? Egyszerűen együtt lüktettem a könyv minden szavával. Éreztem, ahogy a salsa meghív engem is a táncparkettre és őrületes robajjal kiszabadul belőlem a tánc; minden porcikám átjárja és olyan lazán mozgatja át, mint egy rongybabát. Azt hiszem jól fog most már jönni ez a tánc tanfolyam… :) Nem tudtam, hogy így el van bennem dugva ez az időzített bomba.

Az óra alatt olyan gondolatok jöttek és mentek a fejemben, hogy pl kimegyek nyáron majd Spanyol országba flamencot tanulni. Milyen régóta tervezem már ezt… Abba is teljesen beleszerettem, amikor Németországban kelletlenül bevonszoltam magam egy előadásra. Aztán tessék, nem tudtam levenni a szemem a táncosról. Elbűvölt minden mozdulatával. De végül jött egy szerelem, én meg sutba dobtam tervemet, miszerint megtanulok flamencozni.

Haza felé tofu burgert ettem, már másodszorra itt a tenger melletti étteremben, közel az Agamához. Irtó finom és teljes kiörlésű kenyérből csinálják.

Idő közben megérkeztem a Sanctuarybe, a Misztikus Hastánc helyszínére, amiről bővebben a következő bejegyzésemben írok majd, de azt elmondhatom, hogy nagyon izgalmas perceket élek át…