ITT KEZDŐDIK. Továbblépés: Bejegyzés végén ÚJABB BEJEGYZÉS-re kattintva

Budapest Airport

Itt ülök a reptéren, várva a beszállásra. Azt hiszem elmondhatom, hogy ilyen szervezett még soha életemben nem voltam. Ma délelőtt picit ide...

Bangkok

A tengerpart még egy kicsit messze van, ugyanis holnap korán reggel 7:30-kor indul a buszom Cambodia-ba és Angkor lesz a célállomás első körben (Siem Rep). Beszerváltam egy új hátitatyót, mert az enyém alatt majd megszakadtam. Átszámolva 3000 Ft-ért tudtam venni egy olyat, amin görgő is van, így tudom magam után húzni és jó minőségű hátitáska is, alul rendesen kipárnázott és becsatolható övvel, hogy a derékon vidd a súlyt. Kb jobb, mint az eddigi backpackem. Úgyhogy nagyon örülök neki. :) A cuccaim felét itt hagyom megőrzésre, mert nagy részére semmi szükségem nincs sem Laoszban, sem Cambodia-ban. Tegnap találkoztam Krishnaval, akit még Indiából ismerek, ő velem tart majd. Francia, és kundalíni jóga oktató.
Itt Bangkokban nehéz megállni vásárlás nélkül, még akkor is ha az embernek egy cseppnyi helye sincs már a táskájában, ugyanis olyan szép, színes kütyü-kavalkád vár a hömpölygő utcákon, potom áron, hogy az ember nem győzi kapkodni a fejét. És Márticsku találd ki hol lakom… Thara guest house, úgyhogy üdv a klubban, ezzel végképp itt vagy velem. Ez nem a Khao San Roadon van, hanem kicsit kijjebb a forgatagból. Ez az 1-2 nap amúgy bőven elég ebből a városból, már ha láttad a nevezetességeit, hiszen kicsit büdi van, és túl sok nyugalomra sem számíthatsz. De az egyik legjobb töltekező állomás. Talán annyi változott, hogy kevésbé lehet alkudni az árusokkal, de azért eddig azt is megoldottam. :) Bulizás nem volt, nincs is rá ingerenciám, de amúgy holnap pont full moon party van koh phanganon, azért a decemberire lehet hogy elnézek. :)
Összefoglalva, eddig semmi extra nem történt, nézelődök, jókat kajálok, fincsi és egészséges frissen facsart juiceokat iszom, néha becsúszik egy régi kedvenc, a spy wine cooler, aztán holnap go. A mostani érzésem szerint szétutazni nem fogom magam, mert a vándor életmód helyett sokkal inkább vágyom egy fix helyre, ahol nyugiban élvezhetem mindazt amit lehet. :)
Most jön az, hogy kevesebb wifi lehetőségem lesz, de amint tudok jelentkezem.
Üdv Mindenkinek, klikk a képre alább és bejön az album elvileg